FANDOM

70163 Toksyczny arsenał Toxikity
70163 Toxikita's Toxic Meltdown
Zestaw
Rodzaj Model
Ilość Części 311
Minifigurki Curtis Bolt
Naukowiec
Retox
Toxikita
Rok Wydania 2014
Cena 179,99zł
Instrukcja budowy - część 1
Instrukcja budowy - część 2

70163 Toksyczny arsenał Toxikity jest jednym z zestawów Ultra Agents. Zawiera Curtisa Bolta, naukowca, Retoxa, Toxikitę, Helikopter i laboratorium.

Opis z LEGO.comEdytuj

Ultra Agencie Curtisie Bolcie, mamy misję do wykonania! Zła Toxikita odkryła sekretne laboratorium na wyspie Pointer i zrzuca toksyczne bomby z helikoptera pilotowanego przez jej pachołka Retoksa. W laboratorium naukowiec z miasta Astor przeprowadza ważne eksperymenty przy użyciu zdalnie sterowanych zabezpieczonych pazurów. Ruszaj z pomocą i nie pozwól, by Toxikita ukradła kryształ i wykorzystała go jako źródło zasilania swojej superbroni — gdy ten element trafi w niepowołane ręce, konsekwencje będą straszne! Strzelaj z miotacza i odpalaj rakiety w stronę Toxikity, która po łańcuchu schodzi z helikoptera. Powstrzymaj ją, zanim zdąży uruchomić mechanizm wybuchu, który uwolni kryształ i doprowadzi do toksycznej zagłady miasta! W zestawie 4 minifigurki z wyborem broni i akcesoriami: Toxikita, Retox, agent Curtis Bolt i naukowiec z miasta Astor.

GaleriaEdytuj

Szablon:SetsNav